EducationJobs - podání inzerátu za školu / organizaci: Submission #6829

Informace o odeslání
Submission Number: 6829
ID odeslání: 30791
Submission UUID: 521c23e5-89b3-4dfb-832c-dc09a182f2fb

Created: Čt, 04/11/2024 - 09:40
Dokončené: Čt, 04/11/2024 - 09:40
Změněno: Čt, 04/11/2024 - 09:40

Remote IP address: 95.129.96.185
Submitted by: Anonym
Language: Czech

Is draft: Ne
Aktuální stránka: Dokončeno
serial: '6829'
sid: '30791'
uuid: 521c23e5-89b3-4dfb-832c-dc09a182f2fb
uri: /educationjobs/volna-mista-skoly/podani-volna-mista-skoly
created: '1712821213'
completed: '1712821248'
changed: '1712821248'
in_draft: '0'
current_page: webform_confirmation
remote_addr: 95.129.96.185
uid: '0'
langcode: cs
webform_id: volna_mista_skola
entity_type: node
entity_id: '13921'
locked: '0'
sticky: '0'
notes: ''
data:
  filtr_organizace:
    - '10314'
  kontakt_email: lenka.krejci@pppbrno.cz
  kontakt_osoba_jmeno: Lenka.Krejčí
  kontakt_telefon: '543517714'
  nazev_skoly_organizace: '12715'
  pozice:
    - '307'
  text_inzeratu2:
    format: restricted_html
    value: |-
      Hledáme speciálního pedagoga/pedagožku s hlubším zájmem o poradenskou práci s dětmi nebo studenty.

      Požadujeme ukončené magisterské studium speciální pedagogiky se specializací na SPU/SPCH. Výhodou je praxe ve škole či školském poradenském zařízení, komunikativní, otevřená osobnost schopná samostatné i týmové spolupráce.

      Preferujeme zájem o celý úvazek.

      Nabízíme (po zaškolení) 12. platovou třídu, dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. v platném znění, zajímavou a zodpovědnou práci, kvalitní zaškolení, příjemné pracovní prostředí, další sebevzdělávání, pružnou pracovní dobu.

      Nástup od září 2024.

      V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis s motivačním dopisem na adresu lenka.krejci@pppbrno.cz

      Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
  unknown_ic: ''
  unknown_nazev_skoly_organizace: ''
  unknown_obec: ''
  unknown_psc: ''
  unknown_ulice: ''
  uvazek: '323'
  zatrhni_pokud_skola_nebo_organizace_nelze_vyhledat_: '0'