Hodnocení jako podpůrné opatření – jak hodnotit žáky se SVP, kteří mají doporučenu úpravu obsahu a výstupů vzdělávání (tělesné postižení, smyslová postižení, autismus, poruchy pozornosti, poruchy učení).
Hodnocení žáků se SVP – bez úpravy obsahu vzdělávání a beze změny očekávaných výstupů, ale s dopady typu postižení do výuky. Slovní hodnocení nebo hodnocení známkou.
Sebehodnocení žáků jako nezbytná součást hodnocení podporujícího učení, nástroje podporující sebehodnocení.
Jak objektivně hodnotit, aneb opatření vedoucí k vyloučení vzniku systematických chyb při hodnocení.
Hodnocení jako významná součást kvalitní výuky a podpora učení.
Diskuse a příklady z praxe.
Podrobnější informace
Zveme Vás na akci, která je pořádána v rámci projektu
Implementace KAP JMK II registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0017177
aktivita KA06-4 Vzdělávání pracovníků škol v oblasti inkluze
Akce je zdarma pro pedagogy/asistenty středních a základních škol a gymnázií v JmK.
Ideální přihlášení dvou tří pedagogických pracovníků z jedné sborovny.
Termín od
Termín do
Termín uzávěrky přihlášek
Doporučeno pro
ZŠ 2.stupeň
Gymnázia
Základní umělecké školy
Speciální školy
Cena
0.00 Kč
Akreditace
projektové programy - neakred
Rozsah hodin
4hod.
Konkrétní místo
Brno, Hybešova 15
Lektor
Mgr. Eva Čadová
Garant
Mgr. Monika Součková