Metodika formativního hodnocení – co ještě pro děti můžeme udělat?

Komplexnost formativního hodnocení zapříčinila, že se na definici často neshodnou ani odborníci. Nejedná se ale pouze o problém České republiky, ani v jiných zemích není tento termín dostatečně ukotven. Co si pod pojmem formativní hodnocení představují vaši kolegové a vy sami? Jaké konkrétní kroky, strategie a techniky spojené s formativním hodnocením je dobré vědět a znát? A proč má formativní hodnocení smysl právě v mateřské škole? probereme: - Základy formativního hodnocení. - Metodika zavádění formativního hodnocení v praxi mateřských škol. - Slepé uličky formativního hodnocení. - Význam podnětného prostředí a jeho připravenosti.
Podrobnější informace
Účastník si osvojí základy formativního hodnocení a pochopí jeho význam v kontextu mateřských škol, naučí se konkrétní kroky, strategie a techniky pro zavádění formativního hodnocení v praxi mateřských škol a bude schopen identifikovat a vyhnout se slepým uličkám formativního hodnocení a vytvořit podnětné prostředí pro efektivní učení.
Termín od
Termín do
Termín uzávěrky přihlášek
Doporučeno pro
Mateřské školy
Cena
1 100 Kč
Rozsah hodin
5h
Konkrétní místo
On-line
Lektor1
Mgr. Lenka Polášková
Číslo akce
AK08695
Kontakt
Ing. Michal Slezák
Je nám líto, ale v tuto chvíli se na akci nelze přihlásit.
Vyberte si prosím z naší nabídky nebo kontaktujte garanta akce. Děkujeme za pochopení.
 

Víte, že pro vás můžeme uspořádat školení na míru?